AyseninAnnesiiii Burada 1 yıldır konuştuğumuz bu durumu yaşayan başka bebek ve anneler de var bir çoğu aynı durumda herkes elinden geldiğince korumaya çalışıyor çünkü bizim için hijyen çok önemli hatta bir anneye doktor sizin için hijyen 2 kat önemli demiş biz de kontrole her gittiğimizde doktor tedbire devam edin hijyen önemli enfeksiyondan koruyun çoçuğu hasta etmeyin diyor ıgg önemli bir değer vücudu %80 koruyan antikorlar eksik bizim bebeklerimizde hastalık esnasından mevcut üretimleri düşük olduğu için hastane yatışı olası bir durum ne yazik ki o yüzden de hasta etmemek en önemlisi bu süreçte yükselene kadar zorlu bir süreç ne yazik ki sık hasta olana doktorlar ivig tedavisi uyguluyor 21 günde 1 defa 3-6 ay boyunca hastanede 6 saat kadar ıgg yüklemesi yapılıyor ama herkese verilmiyor o ilaç sürekli hasta olursa sık antibiyotik kullanırsa düşmeyen ateşler yaşanırsa doktor duruma göre değerlendirip veriyor o tedaviyi alan bir arkadaş da vardı burda şuanda hala takiptelerdi zor bir süreç gerçekten hemen düzelen birşey de değil uzun zamana yayılıyor yıpratıcı biz 17 aylığız 15 aydır da takipteyiz yaşa göre ıgg tablosu ekliyorum ordan takip edebilirsiniz sizde
