4 günlük bebeğim var. Bugün doktor kontrolümüz vardı 17 değerle sarılık çıktı ve yatış yapıldı. Mama artı annesütü sağıp veriyorum 2 saatde bir ayrıca mavi ışık altında yatıyor. Bebeğimin kakası dün kahverengi tortuluydu bugün yeşil . Yeşil kaka neden olur?