Merhaba hanimlar bebeğim 5 ay 3 günlük. Ek gıdaya başlayabilirsin demişti doktor. Havuç ile başlayayım dedim oğlum ilk denemede verdiğimi geri çıkarttı çoğunu zorlamadim ertesi gün 1 çay kaşığı kadar verdim ama 2 gündür kakasını yapmadi.. zaten popo catlagi var çocukta birde bu yüzden mi kabiz oldu acaba 🤢 hem Ek gıdayı istemiyor çıkarıyor hemen sonra da ağlıyor devam edersem napsam acaba vazgeçip 1 ay beklesemmi?? Zaten kaka sorunu var ve sadece mama alıyor diye başlamak istemiştim Nne sütü vermediğim için biraz pişman oldum.😔