Kizlar bebegim oldum olasi gelisimi geriden gelior ama 6- 7.aydan bu yana 150-200 gr kilo almaya basladi.Percentili dusunce doktorumjz mama baslatmisti.O ay yulaf ununa mama vs kattim tarhana gibi hamurlu seyler verdigimde 450 gram aldi.Sonra kilosu toparladi ,unlu seylerde saglikli degil hem de kabiz oluor die muhallebi tarhana falan vermedim.Bu ay gene kilo almamis.Siz de muhallebi gibi unlu seyler veriyormusunuz.Ya saglikli olsun desem kilo almior.Obur seyleri versme icim rahat etmiyor.Sutumu deliler gibi sagiyorum emziriorum ama cok da ise yaramior yani ben oldum olasi o kadar cabaya ragmen cocuguma kilo aldiramadim.Ha saglikli olsun evet ama zayif oldugu aylarda da hasta olmustu ondan da korkuorum ondan kilo alsin derdindeyim.