Feyekum Hanımlar oğlum 3 yasinda kreşe götürmek istemiyorum 9nun yanında bende çalışacağım ama.nasil uapacm nasil alıştırcam beni görmedi zaman ağlamıştı bırakmıştım tekrar g9decem çünkü hiç durmuyor kreşe ortamında iyi olur diye düşünüyorum