Xiaomi kamera almıştım ben, işe döneceğim için kamera tercih etmiştim iş yerindeyken izlemek için, oğlum 22 aylık hâlâ bizimle uyuyor, odasını ayırınca dediğiniz gibi telsiz alacağım çünkü gece uyanınca kamera kapalıyken ses almanız mümkün değil, telsiz daha mantıklı, kameralı telsizler den tercih edeceğim.