Iyi aksamlar herkese. Kizim 10 aylik ve 6.700 kg kan degerleri cok dusuk kan damlasini degistirip dozunu arttirdi doktorumuz. Istahsizlik yok ek gida ve anne sutu alimi cok iyi. Ama bir turlu kilo almiyor. En azindan kendi ayindaki bebeklerin kilosuna gelse bir oh diyecegim. Doktorumuz kilo aldirici mama yazdi ama asla icmedi biberonuds tutmuyor zaten. Birde bebelac alip deneyelim dedik bu da basarisiz oldu. Ne yapabilirim tavsiyelerinize ihtiyacim var 😥