Diş diyenler olmus ama diş sebebiyle ates çıktığını benim doktorum kesinlikle reddediyor. Denk geliyordur diyor. Yani ben de ona inanarak diş sebebi yoktur diye düşünüyorum. Aşı sebebiyle de bu kadar yüksek ateş olur mu? Ve 4 saatte bir ilac veriyorsunuz yine çıkıyor. Acaba baska bir rahatsizligi olabilir mi? 38-39 yuksek geldi bana. Bir de bu aksam derler ya aşı olunca. Sabah olup hala ayniysa bir doktora gidin derim.