Sevgili anneler 1.5 aylık kızım var ellerinizden öper minnakı tam uyutuyorum kucağımda derin uyuyor fark ediyorum yatağına koyduğum sırada bir başlıyor kuş gibi kanat çırpmaya elleriyle tabi ki en sonunda kendini uyandırıyor şanslıysam üçüncü dördüncü denemede uyutabiliyorum, bizimki küçük olmasına rağmen doktoru kendini atıyor kundak yapma dediği için onu da yapamıyorum zaten hiç kundak yapmamıştım o ayrı bir akıl verir misiniz bu kanat çırpmalarla siz nasıl baş ettiniz 😃