sevil_ay Herkese merhabalar. Kızım 40 günlük ve sütüm tazyikli geliyor. Her emmede korkarak emziriyorum boğulma tehlikesinden dolayı. Emzirme saatleri gelsin istemiyorum yanında birileri olmadan emzirmek istemiyorum boğulur kızım diye bir şey olur diye.. Bir çözüm önerisi istiyorummmmm
Deletedmom_68 sevil_ay makaslama tutuş ve emzirme öncesi birkaç dakika sağım ama olacaksa illa ki oluyor 🤷♀️
Asinaninannesi sevil_ay ben de aynı sorunun yaşadım uzun bi süre mümkünse koltıkta arkanıza iyice yaslanarak yni hafif yatar pozisyonda emzirin, makas hareketiyle memeyi tutarak emzirin, eğer sütünüz çoksa az miktarda ön sağım yapabilirsiniz elle.
Asinaninannesi sevil_ay ben de aynı sorunun yaşadım uzun bi süre mümkünse koltıkta arkanıza iyice yaslanarak yni hafif yatar pozisyonda emzirin, makas hareketiyle memeyi tutarak emzirin, eğer sütünüz çoksa az miktarda ön sağım yapabilirsiniz elle.
sevil_ay Ayazmom Ayazmom evet onun işe yaradığı oluyor ama göğüslerim çok sert oluyor emmeden önce arkadan gelen sütte ağzına birikince boğularak içiyor gibi oluyor inanın emzirmekten korkuyorum artık doyunca kızım ohhh allahım şükürler olsun diyorum
sevil_ay Deletedmom_68 aynen çok doğru dediğiniz oluyorsa illa ki oluyor maalesef ama inanın psikolojimi bozdum acaba boğulur mu bişe olur mu düşüncesinden
sevil_ay Asinaninannesi evet bu yöntemleri deniyorum ama bazen hepsini yapsam da yine oluyor maalesef 😔😔😔
sevil_ay simsimum evet bu yöntemler büyük çoğunlukla işe yarıyor maalesef bazen de kaçıyor ve çok fazla korkup panik oluyorum 😔😔😔
Deletedmom_68 sevil_ay korkma canım ters çevirip sırtına vurup aç nefesini sonra emzirmeye devam et bir şeycik olmaz
simsimum sevil_ay korkmayın öyle bir durumda direk yüzüstü çevirin omuzuna doğru çevirip pispislama yapmayın yeter
Gizemm92 sevil_ay Benim de tazyikli gelirdi başlarda sırtüstü yatın bebeğinizi de üstünüze yatırarak emzirin genzine kaçma riski olmaz en azından. Bir de önden biraz sağım yapın. Korkmayın sakin olun bir süre sonra geçiyor.
Gesincet sevil_ay benim de bebeğim 40 günlük aynı sorunları bende yasıyorum seni cok iyi anlıyorum bununla ilgili bende burada baslık acmıstım yana yatarak emziriyorum bir nebze daha iyi oldu senin de denemeni öneririm ve makas yöntemini dene faydasını görürsün umarım🙏🏻 3 aydan sonra bebek büyüdüğü icin bu sorun azalıyormus öyle söylüyorlar🤷🏻♀️
_ipekk18 sevil_ay 4 ay 15 günlüğüz göğüslerim yumuşadı ama illa boğazına kaçıyor hemen kaldırıp sırtına vuruyorum ve yüzüne üfluyorum hafif kendine gelsin diye hemen silkelenip nefes alıyor emerken çok hareket ediyor zaten illa oluyor yani sürekli kaçıyor boğazına 🤷♀️ her seferinde bende endişe duyuyorum korkuyorum ne yaptıysam çözüm bulamadım
nickimikili sevil_ay iki bebeğimde de aynı durumu yaşadım ilk bebekte bende böyle çok korkardım ikincide çok daha rahatım açıkçası. Makaslamak sağmak bende işe yaramıyor çektikçe fışkırıyor çünkü ama 3 aydan sonra meme terbiye oluyor ve bebeğin içebileceği miktara göre süt üretiyor 3 ay idare edin geçecek
Senaelif1 sevil_ay sağım yapmayın sağım yapmak knallrı uyarır daha çok süt salgılar yan yatarak emzirin ya da sırtınızı geriye doğru yaslayıp emzirin