Nuredaa__ benim kızım da mamasini değiştirdikten sonra yapamamisti. Benkulak çöpünü zeytin yağına batırıp poposunun içine sokuyorum. Öyle yapıyordu. 3 aylıkken gostronolojiye götürdük. Röntgen çekildi kanına bakıldı ve temiz çıktı. Doktor bazı bebeklerin böyle olduğunu, 6 ay olduktan sonra düzene girdiğini, ve yapamadığı zaman kulak copuyle yaptırmam gerektigini söyledi. Bnde zararlı diyorlar ve ona alışınca hep uyarmayi istermiş diyorlar değim. Alakası yok, bir yerden sonra kendileri yaparlar dedi. İlaç fitil yada lavman da verebilirim ama onlar ilaç ve kulak çöpünden daha zararlı demişti. Kızım 3. gün yapmaya uğraşıyor yapamayınca ağlıyordu o zaman uyarıyorum. Şimdi kendisi yapmaya başladı. 4 ay 12gunluk oldu. Biogaiiga bize fayda etmedi ama zinco nün çok faydasını gördüm ve hala da kullanıyorum.