Sumeyye46 5 ay 15 günlük kızım bian da emzik ve biberonu bıraktı. asla almıyo mamayla besleniyor sma. onuda bıraktı kaşıkla ek gıdalar veriyorum geçicimidir sizde oldumu Vee sadece ek gıda verenler gece napıyosunuz ya
Drkn Evet geçici benim kızımda o aylarda tamda böyleydi mamayi kasikla yedirdigimi biliyorum çözümü o uyuyunca mamayi hazırlayıp biberonla uyku sersemi ona icirmekte bulmuştum kesinlikle deneyin birsüre sonra eski haline doner