Denizinannnesii Kızlar bebeğimin gözü sulu çapaklanıyor çay denedim sütümden damlattım olmuo başka birşey önerirmisiniz
Cansucan20 Denizinannnesii merhaba aynı durumdayız. Anne sütü kesinlikle damlatma demişti doktorum. Masaj önermişti. Yaptım. Fayda etmedi. Bir yaşına girdik. Bir yaşına kadar girmezse küçük bir operasyonla kanalı açacağız demişti doktor. Haftaya 1 yaş kontrolü var bakalım ne olacak
Cennet-Eserr Denizinannnesii hazır su temiz pamuk ile dıştan içe temizleme yapabilir birde burunlara damlatılan serum fizyolojik gözlere de kullanılabiliyor onunla yıkama yapabilirsiniz biz böyle atlatmıştık 🙏
Melekk3 Denizinannnesii 13gunluk bebeğim , sol gözü akıyor sarı sarı. Bugün doktora götürdüm antibiyotikli göz damlası verdi damlatmaya başladık bugün bakalım. İnşallah en kısa sürede geçer
Sumeyye46 @Denizinannnesii benim bebeğim de de oldu 40 çıkmamıştı çay yaptım masaj yaptım iltihaplandı sildikçe iri gibi akıntı oldu bence ellemeyin Kendiliğinden geçer.. Aglayınca hemen susturmayın zorlayınca göz yaşı geliyo Ben öyle yaptım