29 aylık kızım tuvalet eğitimine başladık bu 2. Haftası. İlk haftası gayet güzel düzgün gece çişini. Yapmaz sabah kalkınca yapardı. Gündüzde söylerdi ben ahann kolay oldu derken. Kızım kaç gün gündür geceleri işiyor üstüne bide o çişten rahatsız olmuyor uyuyor. Akşamları yatmadan çişini yapardı şimdi yapmıyor. Ben anlamadım ne oldu ne yapmam lazım bilemiyorum. Gündüzde sıkıntı yok çişini söylüyor gidiyor yapıyor ama gece sıkıntı anlıyamoyorum. Tecrübeli anneler başına gelenler fikirlenirize açığım.