Yarim_Kilo_Kiyma Flower123 E bebekte humananın maması var sadece onun içinde palm yağı yok diye biliyorum
TheBaby Flower123 Ben ilk doğumda kullandım. İçinde soya olmadığı için tercih etmiştim. Güzel bir mama. Ama reflüsü olduğu için değiştirdim. Her zaman bulunmayan bir mama
Flower123 TheBaby Bilmiyorum bakarken denk geldik çalışan da övünce aldık fiyatı da pahalı zaten günde iki kes veriyorum ben
Yarim_Kilo_Kiyma Flower123 Organic diye geçen çoğu mamada palm yağı var. Zararlarını biliyorsunuzdur. Araştırın en güzeli
TheBaby Flower123 Ben kullandım yazdım. Anlamadım ki siz başka neyi merak ediyorsunuz. Kullandım sorunsuz güzel mama. Açıkladım size bilmiyorum ki diyorsunuz.
Flower123 Yarim_Kilo_Kiyma Palm yağı olabilir ama çoğu anne veriyor vermek zorunda yapacak birşey yok
Yarim_Kilo_Kiyma Flower123 Ben verilip verilmemesini tartışmıyorum. İçinde palm yağı olmayan markayı söyledim nacizane. Bebek aç kalavak değil mecburiyet varsa yapacak bir şey yok