birmelekannesiiio Pirayeada fazla geldiyse kusmuş olabilir ama sma kusturuyor evet benim bebeğimde kusuyordu aşıyla alakalı değildir
Eylulllllll birmelekannesiiio baloglusss 1,5 kıtu bitirdik ama evet bizi de kızım 4 aylık neye geçeyim dersiniz
asafmervee Eylulllllll bizde sma kullanıyorduk aşırı gaz yapıyor ve kusturuyor, hip organik geçtik çok memnunuz
baloglusss Eylulllllll her mama her bebeğe yaramaz ama ben similactan çok memnunum kabuzlık sorunumuzu bir tek o çözdü