Mirac05 dlekturann sıcaktan olabilir canım oda sıcaklığını ölç havalanır daha çok ince giydir ben hala tutturamıyorum ince giydirsem biz gibi eli ayağı kalın giydirsem daralıyor
Seddaa dlekturann cnm bnm oğlumunda böyledi ilk 3 ay bebek egzaması dedi doktor ama ilaç vermedi dedi çok ilerlemiş geçer inşallah seninkide geçer
Emirimiz dlekturann canm nerdenyaşıyosun sıcaktan dediler bana isilik ben çocugu suya soktum devamlı değilmiş isilik buna benziyo yüzünde yok ayak el bacak popoda var el ayak ağız hastalığı çoktı artarsa ihmal etme suya sokmamak gerekiyormuş 10 günde geçiyorumul ama sürmediğimiz krem ilaç kalmıyo
Happybaby2 dlekturann benim bebegimin 2 aylıkken yüzü böyleydi uyurken kaybolurdu uyanınca bi anda çıkardı ciddiye almadık 7 aylıkken baya artmıştı doktora gittik egzama dedi ama bebeğinizin yüzündeki isilik te olabilir tabi
ahmetseliminannesi Bizimde öyle canm.sicaktan oluyor anne sütünü yüzüne sür geçiyor , ama malum sıcaktan geri çıkıyor
Alperenimm Aynısı değil daha beter oldu benim oğlum bugün 1aylık olduk hala tam geçmiş değil ama azaldı baya sizinki gibi oldu şuan dr una fotoğrafını çekip attm bebeklerde normal dedi bişy demedi sizinle fotoğraf paylaşiyim sıcaktan değil birde isilik değil isilik dha farklı bizimkisinin ucu beyaz sivilve gibi , dr hergün yıkayın dedi bu arada <a href="https://hizliresim.com/vabn84"><img src="https://i.hizliresim.com/vabn84.jpg"></a>
Hamzaninannesi dlekturann Alperenimm Coresatin sarı olanını alın arkadaşlar doktor tavsiyesidir günde 2 defa sürün 2-3 güne hiç biley kalmıyor
dere-07 Alperenimm benim bebeğimin yüzü de aynı ben bebe yapından sürüyorum baya geçirdi bebeklerin cildi kuru oluyormuş nemlendirmek gerek sürekli
Murez Alperenimm canım benim oğlumla birebir aynılar :) oğlum 3 buçuk aylık hala ucu beyaz beyaz sivilceli. Bu hiç dert edilecek birşey değil gayet normal. Bazı bebeklerin dünyaya alışma sürecince cildinin verdiği tepkiymiş, bize de doktorumuz bebe yağı sürün dedi, hiçbir sıkıntı yok hergün duştan sonra oralarına da yağ sürüyorum. Babasının da bebekken böyleymiş cildi kayınvalidem dedi :)
dlekturann Alperenimm canım fotoğraf açılmadı bizim doktorda egzama ve sonunda tavuk derisi hastalığına doğru gidiyor tedavisi yok diye zırvaladı çok saçma geldi dediği
Sakura-chan Alperenimm oyy maşallah annesi. Emen çocuklarda oluyor bunlardan doktor önemli değil demişti. Ama sen yinede doktora bir göster
Sdyrn Alperenimm gayet normal benim iki bebeğimde de oldu bebeklerde kilo aldıkça olur geliştiğini gösterirmiş uyuyup sakinleşince geçiyor sonra birden geri çıkıyor egzama ya da isilik değil
dlekturann Alperenimm şimdi gördüm sizinde ilerlemiş evet bizimkine benziyor her doktor farklı bişey söylüyor çok saçma
Alperenimm Sakura-chan teşekkür ederiz teyzesi , kayınvalidemde senin sütün yağlı ondan oluyo dedi ama yeğenidr öyle olmuş
_seliinAlparslan10-05 Sakura-chan k dlekturann kesinlik anne sütü yeni doğduğunda bizdede vardı gece yatırmadan önce sürdüm sabaha hiç bir şey kalmamıştı
Eminer dlekturann canm zeytinyağını yak ateşte soğuduktan sonra sür onu yüzüne her gün bikac kez arkadasiminkide öyleydi hatta daha kötü boule yapinca gecti
dlekturann Eminer canım biley sorcam sana ateşte yak demişsin ya tavaya koyup kızartcakmıyım nasıl olucak tam olarak
Prs dlekturann ya isilik ya bebek egzaması.. oplum ikisinide oldu isilik vucutta oluyor gerçi.. yaglı ve kuru egzama diye 2 ye ayrılıyor.. biz gec kalmışız cildiyeciye götürmeye doktorlar hep bişey yok geçer demişti meger egzamaymış.. cildiyeci demişti hiç egzama oldunuz mu nasıl yanar ve kaşınır.. bazı doktorlar kendi haline bırakın gecer der ama yazıl neden öyle bir seyi çeksin ki demişti doğal bi kaç sey yazmıştı çok iy gelmişti geçti bir dahada olmadı.. onun huysuzluğuda vardı hatta oğlumda.. ihmal etmeyin bence bir cilt doktoruna göstermekte fayda var.. sıcaktan ısılık vari filan biseyse gecer zaten onun içinde denize sokun diye önermişti doktor.. serum fizyolojik var eczanelerde bebekler için onunlada silebilirsiniz sabah akşam.. ama her kafadan bi ses cıkıcaktır bence bir doktora gösterin derim
dlekturann Prs doktorumuza götürdük bir deri hastalığı şuan egzama sonra tavuk derisi hastalığı deriz ve tedavisi yoktur alerjik de olabilir diye zırvaladı işte her doktordan da farklı bişey çıkyor
Bebegimucizem dlekturann benim oğlumun yüzü böyle hatta daha kötü beyaz beyaz akne gibi uçları isilik değil bu isilik olsa kırmızı nokta gibi oluyor bana da sıcaktan oluyor dendi ama netten baktığım kadarıyla sivilce diye geciyor zararsız diyorlar ama doktora gitmeden emin olamıyorum belki sütümden kaynaklı bişeydir yda yediğim bişey dokunuyodur diye düşünüyorum
behay canim benim kizimdada böyleydi, doktoru bebanten kremi sürmemi önderdi, ve hemencecik geçdi. istersen bir dene, geçiyor.
Seda1111 Benim oğlumda da var aynısı ama az 3-4 tane sıcaktan olduğunu düşündüm gündüzleri zıbın giydiriyorum sadece geçti gitti hepsi
dlekturann Seda1111 sanmıyorum ya ben hep zıbınla gezdiriyorum uyutuyorum sadece müslim örterim bazende şort giydiririm hiç terlemez evimizde serin çünkü
dlekturann Hamzaninannesi ss ini aldım bebentolle bunun arasında kaldım hemen yarın eczane gidip sorim
Alperenimm dere-07 hergün yıkıyorum bebeğimi yıkadktan snra dalin bebe yağını sürüyorum ama tam geçmedi malesef azaldı birazcık
dere-07 Alperenimm gün içinde de cildi kuruyunca sürebilirsiniz ben akşama kadar belki on sefer sürüyorum pul pul olmuş şimdi uyuduğu için süremiyorum uyandığında yine sürücem hem iyi ediyor yüzündekiler o şekilde dökülecek galiba