Selennnnnn ben günde 2 kez yaparım yenidoğduğunda günde 10 kez yapardım birşey olmadı, şuan 4 aylık babyvac ile çekiyorum fizyolojik serumla sıktığımda ne var ne yok çekiyor içerdeki herşeyi, inşallah antibiyotik kullanmak durumunda kalmazsınız ama doktor yazarsa mutlaka düzenli kullanın zaten 5 gün yada 1 hafta kullandıktan sonra geçiyor