Mommboy bana tükürme vs gibi ibrsey söylemedi ben yıllarca kaç tane çektirdim hiç bir doktor böyle duymadım sadece ilk 45 dk pamuğu ısır hiç bırakma dedi 3 saatte birşey yemiyorsun ve ben her zaman diş çektirme sonrası ılık tuzlu su ile gargara yaparım bı şişe hazırlar banyoya indirim gider gelir yaparım hem mikropbu alır hem iyiledme sürecini hızlandırir hem ağrıyı alır :)