Oğlumu ilk 1 ay yataga yatırıp götüne pışpış yaprak uyuttum . Sonra bi atak dönemi oldu ayakta uyuttum sonra kucağıma alıp sallayarak uyuttum . Sonra kollarım artık dayanmıyor diye salıncak aldım salıncakta uyudu fakat şuan sünnetli 4 gündür huzursuz ağlıyor asla uykuya dalamıyor diye mecbur kalıp çarşafta salladım .. bugun 4 kere salıncakta salladım uyumadı 1 saati aşkın salladım yatmadı .. umarım çarşafa alışmamıştır yada alıştıysa nasıl salıncağa geri döndürücem akıl verin nolur .. biraz uzun oldu hakkınıız helal edin 🤭