Selbiyavuz19 Kızlar 2. Ay aşısı olan 3 aşımızı yaptık 3 gün banyo yaptırılmıyor ama 3. Gününde kustuğu ve her yeri battığı için banyo yaptırmak zorunda kaldım ve 2 gündür çok ağlıyor huzursuz aşı günü ile alakası var mıdır yani banyo yaptırmam ile
Gokyuzumm Selbiyavuz19 doktorların banyo yaptırmayından kastı aşı yerine 3 gün su değmemesi gerektiği içinmiş Bizim aşımıza daha zaman var fakat banyo yaptırmak isteseniz bile yaptırın sadece aşı yerine su değdirmeyin dedi doktorumuz ☺️ 3 günmüş zaten çok bir banyo ile alakası olduğunu düşünmüyorum aşıdan kaynaklı huzursuzluk olabilir sadecea 🤷🏻♀️
hepbahar123 Selbiyavuz19 yani keşke nemli bezle felan silseydiniz ya da koluna su degsirmeden yıkasaydiniz bunu diyorlarsa boşuna demiyorlardır cnm bir ebeye danış bnce
birmelekannesiiio Selbiyavuz19 bende yatırmıştım mecbur ama bişey olmadı bence ondan değildir sanmıyorum başka bir derdi olabilir
Selbiyavuz19 Ya çok kötü kusunca mecbur yaptırmak zorunda kaldım aynı esnada kakası da bezinden çıkınca tümden battı