Kızlar sizdede durumlar aynımı ? Bütün gün bebeğimi takip ediyorum. Tv ünitesine gidiyor dolabı açıyor prizlerin oraya gidiyor çekiyor ağzına alıyor. Yani nerde tehlikeli şey var orda. 2 dkk başka odaya geçsem bi bakıyorum ya elini sıkıştırmış ağlıyor yada düşmüş. Oyuncaklarıyla asla oyalanmıyor. Beraber oynuyoruz 2 dakika sürmüyor hemen arkasını dönüp tehlikeli şeyler buluyor. Bu durum geçicimi ? Evde hiç rahat değilim sürekli düşcekmi bişey olcakmı diye yanından ayrılamıyorum..