Yeterki sağlıklı olsunlar. Benim kızım da 4.ay15 günlük çok hareketli yaptığım sesi tekrar ediyor, emziğini ağzından alıp tekrar koyuyor bunları anlık değil birde fazla yapıyor. Sağa sola dönme başladı. 3.730 doğdu sadece anne sütü ile şuan 7 kilo. Corona olmuştu doğduğunda o yavaşlatmıştı alımı. Doktorumuz öyle demişti. Sizde hareketlerini gelişimini gözlemleyin, kilosu 2. planda olsun