SevdaNurumm Arkadaşlar balkonumuza almayı düşünüyoruz fakat ilk kez kullanocam memnun kalır mym bilemiyorum yıkama vs? Sizler tavsiye eder msnz 😊
Kalimbanne SevdaNurumm biz kullanıyoruz ama bizim balkon kapalı süpürge ile supuruyorum ben hiç yikamadim
SevdaNurumm Kalimbanne bizim de kapalı. Fakat aralarına kırıntılar döküldüğünde felan süpürme si kolay oluyor mu? Az önce bahause dan baktım güzeldi. Altı delikli idi yıkayablrsnz felan dedi adam ama bilemedim. Kullanşsz bişeyi de almak istemiyorum
Tubasahra Kalimbanne Kedinin ysrinde olmak isterdim 🤓 SevdaNurumm Ben de alalı 4 5 ay oluyor ufak benim balkonum da hos durdu suanlik sadece supuruyorum.1 defa balkona su basti onda da kaldirdik hemen de kurudu.
TheBaby SevdaNurumm Benim çimler yüksek değil mm olarak. Öyle tercih edersen sorun olmaz çimi yüksek olursa almaz süpürge
nazlimom_ SevdaNurumm biz kullanıoruz üstünden süpürüyorum cok güzel görüntü açısından süpürüncede temiz oluyor memnunum