mimikkralicesi Gecen gun bebegimin memesinde sertlik fark etmiştim ve doktora söyledgimde olabilir cogu bebekte oluyor sadece ellemeyin ovalamayın apse olur yayılır kötüye gider demişti o zamandan beri dikkat ediyoruz ama kaldırırken koltuk altından tutuğumuz zaman parmağımız geliyor sanırım bugun üstünü değiştirirken atletinden akıntı ve kızarıklık fark ettim resim ekliyorum acaba apsemi olmuş doktora götürmelimiyim ? https://resimyukle.io/r/faSstqP0Kq https://resimyukle.io/r/LdODCAwkvp
Saliha03 mimikkralicesi Sıkma sakın süt bezesi deniliyor doktorumuz zıbınının üzerinden 3 4 parmağınla hafif hafif masaj yapabileceğimi söylemişti. Zamanla yok oluyor.
mimikkralicesi Saliha03 benim doktorum hic dokunmamanı söyledi öylede yapmaya calısıyordum ama bugun akıntıyı gördum o yuzden endişelendim
Saliha03 mimikkralicesi O zaman kendi doktorunuzu dinleyin 🌸 Alıntı olmamıştı bizde birebir kendi özel hastanedeki doktorumuz her ay kontrolüne götürdüğüm. 🙏