Zeynep14 yorgunluk sütü etkiler tabi ama bebek ne kadar çok emerse beyine sinyal gidiyor daha çok süt üretsin diye benim bebeğim de 3 ay 10 günlük alması gerekenden fazla alıyor yalnız anne sütü ile ilk başlarda sütüm azdı ama yine de mama vermedim hep emzirdim sütüm çoğalsın diye sık sık emzirin bence siz de artacaktır mecbur kalmadıkça vermeyin mama