Kizlar bebegimi memeden kesmek istiyorum. Nedeni ise sutum yok ek gidaya kadar sut artiricalarla ayakta kaldim suan 1 yasinda ne kadar sut aritirici da alsam en fazla bir emmelik sutum oluyor fazlasi olmuyor hic emzirmedigimde kendiliginden sutum olmuyor zaten ama geceleri beni emzik gibi kullaniyor o yuzden birakmak istiyorum lutfen etkili cozumu olanlar yazarsa sevinirim.
Sabir tasini denedim aslinda ise yaraycak gibi oldu ama tam o esnada hasta oldu meme isteyince kiyamadim verdim suan o da artik 2 dk sonra etkisinin gectigini anladigi icin geri istiyor o yuzden baska alternatif ariyorum 😔