babylove3003 Kızlar bebeğim emzik tutmuyor keşke tutsa çünkü aç olmasa bile meme istiyor göğsümü emzik gibi kullanıyor siz nasıl alıştırdınız en başta kabul etmeyip sonradan ettiği oldu mu
basaksahinx babylove3003 benim ilk bi kaç gün almadı itti bi gün ağlarken bi verdim kapıverdi anlamadım nasıl oldu uykusu varsa uzun emiyor dalana kadar yoksa 5 dk emip atıyor 🤣 avent kullanıyorum
emineylem1 babylove3003 beni eşim 1.5 aylıkken verdi ben tekrar uc aylikken falan unutturdum ben memnundum halimden yapanciya gerek yok:9
Tamamannecim babylove3003 3 bucuk ayına kadar almadı ben denemeyi hiç bırakmadım en son verdim aldı suan sadece uyurken alıyor 6 ay 6 günlük bebeğim avent denediniz mi ?
ecee034 babylove3003 benimkide tutmuyor doğduğundan beri her markayı denedim 3 aylık bazıları 5. Aydan sonra tutuyormuş inşallah tutar 😂benim meme düşkünü oğlum artık midesi almıyor diye ellerini emiyor ama yinede meme emmiyor
babylove3003 ecee034 evet benimkide 2 aylık olacak ellerini emiyor ama yinede emzik emmiyor her markayı denedim inşallah 5. Ayda tutar o zaman 😢
Eftelya-29 Avent ultra Air ya da softu dene ısrarcı ol biraz çar Cat tırnağınla vur emzige hafiften canım
babylove3003 Eftelya-29 evet avent aldım bende zaten veriyordum başlarda tutuyordu şimdi midesini bulandırıyor 😢😢
Saudade babylove3003 avent oioi nuk wee baby hepsini denemiş biri olarak hiçbirini tutmuyor öğürüyor atıyor çiğniyor