2022 öncelikle telaş etmeyin. Sizin stresinizi bebekte hisseder. Güzel emdiğinden ve karnının doyduğundan eminseniz, bir de gözlemlemeniz iyiyse, gazını da her defasında çıkarıyorsanız rahatlayıp kendine güzel bir uyku çekiyor olabilir. Benim büyük oğlumda böyle uyurdu, çokta severdi uykuyu. Siz gene de gözlerini açtığında gözlerinin beyazını kontrol edin. Emzirmeye ve gazını çıkarmaya devam edin. Çocuğun bir sorunu olmadığını düşünüyorsanız ve güzel de emiyorsa o pis hastaneye sokmamak her zaman daha iyidir. Ama içim rahat etmiyor diyorsanız 112 yi arayın bebeğimin rahatsız olduğunu düşünüyorum deyip danışman doktordan öneri alabilirsiniz. O ne diyorsa onu uygulayın. Umarım sadece uykuyu seven bir bebiş olduğu için uyuyordur😍