Alyask canım korkma 4 aylıkta baslayan var ama eger kılo alımı ıyıyse bence altı ayda basla senı anlıyorum bı sutle doyarmı dıye dusunuyo ınsan ama doyuyorlar hıc endıselenme benım kızım yedı aylık sadece anne sutu aldı 6 ayına kadar devamlı goturuyodum bebegım kılo almıyomu dıye gemsıre guluyodu dıyodumkı bız bır bardak sutle doyarmıyız bı damla surle nasıl doysun ama her ay 1 kolo alıyodu 3 aydan sonra 600 gr almaya basladı ama kozım cok hareketlıydı ıkı aylıkken donmeye basladı doymasa aglar ıcını ferah tut ınsallah saglıkla büyür 😀