Aslan-mom1302 Bebeğim prematüre ve suan 3 aylık idrarımda enfeksiyon var largopen kullanıyorum ve çişli bez sayısı çok fazla hemen hemen 2 saate 1 yada saat bası çişli oluyor bezi bu durumu yaşayan var mı
Minikkus14 Aslan-mom1302 ya canım durumunla ilgili bilmiyorum çok geçmiş olsun ama burda da karşılaşmış olduğuma sevindim momda konuşuyorduk hep benim bebeğimde erken doğmuştu kuvözde kalmıştı hatırladın mı
Minikkus14 Aslan-mom1302 çok şükür toparlandık iyice büyüyoruz ama süt alerjimiz var çok hassas onunla uğraşıyoruz
haziran6 Aslan-mom1302 geçmiş olsun canım erkekse hemen sünnet olması lazım yoksa geçmez çok çok geçmiş olsun inşallah
haziran6 Aslan-mom1302 aa neden acaba yaa kıyamam agrısı çok kötü geçmiş olsun biran önce götürün doktora
Minikkus14 Aslan-mom1302 2670 doğdu eve geldiğinde 2400 dü şimdi 2 ay 5 günlük olduk en son bir hafta önce 4400 gelmişti siz ne kadar oldunuz siz daha minik doğdunuz aslında hamileliğimiz aynıydı ama baya erke. Geldi senin minik savaşçın