Dorukmommy ben alarmı hep gece 3 e kurarim. Erkende uyusa geçte uyusa hep 3 te kaldırıp emziririm. 2,5 aylıkken yapmaya başladim bunu. Şuan 3 ay 28 günlük. Gece 3 te uykusundan zorla uyandiriyorum. Uyanmiyor resmen. 2 dk emip yine derin uykuya geciyor. Ama sabah mutlaka 7- 7,5 gibi kendisi uyanir.emer sabah 10 a kadar uyur. Saat 12 yada 1 de ögle uykusuna yatar. 2 saat uyur. Ben böyle alıştirdim hep. Ama akşam yatma saatimiz hala oluşmadi. 🤷♀️😊