Eda-Ece
Allahım korusun onları ♥️ Çok teşekkür ederim. Benimde kızım çok rahat MaşâAllah, uykusu düzenli, fazla ağlamaz. O yönden rahatım. İşin doğrusuna bakılırsa , zaten iki çocuk istiyoruz. Allah nasip ederse. Kızım yalnız büyümesin diye bir kardeşi olsun istiyoruz. Beraber büyürler. Biz yurt dışında yaşıyoruz ve burda pek kimsemiz yok. Onların birbirine dost olmasını istiyorum.