Queenhurrem_23 fiyatı gayet iyi , fakat saatler çok fazla gibi geldi bana 7den 5 e kadar cook uzun bir zaman anneden ayrı kalmış olacak , o aylarda biz anne cocuk oyun grubuna gidiyorduk haftada 2 gun 2 saat gayet faydasını görmüştük sosyalleşme ve konuşma açısından. Şuan 3,5 yaşında kreşe vermeyi düşünüyorum 4 yaşından sonra insallah anaokuluna baslaticam