Bebeğim 9 aylık. Zaten zorla emziriyordum sütüm var. Ama emmek istemiyordu. Son bi kaç gündür günde 1 kez anca emiyor. Bugün doktora gittik doktor da gelişimi yavaş olduğu için raporlu bi mama yazdı. Sütüm var ama böyle giderse bitecek. O yüzden korkuyorum. Doktorda mamayı günde bi kere ver dedi. Toz bi mama değil. İçime hazır sıvı mamalardan. Napacağımı bilmiyorum. Başına gelen var mı