Merveediz18 Dimitrina_kovaceva değişmedik doğduğundan beri aynı bez ve ıslak mendil besin alerjisinden kaynaklı olduğu için sanırım zor geçiyor
Merveediz18 Dimitrina_kovaceva avakado öyle yaptı çok ağır bi meyveymiş 1 yaşına kadar artık vermeyi düşünmüyorum canım maf oldu çocuk ya sütüm azalmıştı anne sütüne en yakın besin dediler çok faydalı bi meyve bende dedim bebegim yesin ama sonuç cok kötü doktorum 1 yaşından önce verme dedi
Sevvalldogan Merveediz18 zaten devlet ödemiyor bu kremleri.. Sudocream vs kullanma içeriği çok temiz değiller benim doktorum 6 aydan önce önermiyor
Ecenurincitanem Merveediz18 geçmiş olsun ,bol bol yıkayın ve havalandırin hamazinc krem bize dr önermişti gunde 3 defa sürün aralarda da pudra ,normal pisik kremi olarak 3 unu dönüşümlü kullanin, maalesef hemen geçmiyor
Merveediz18 Kızlar bebeğimin poposu çok kötüydü söylemiştim resmen kanıyordu kullanmadığım krem kalmadı 15-17 gündür bu halde yaklaşık dün duş aldırdıktan sonra krem sürdüm ve ağlamaya başladı eşim de pudra taraftarıydı normalde doktorlar önermiyor pudra ama bebegim öyle ağlarken artık iyleşsin de ne olursa olsun kafasındaydım dün 30 dk bir bez değişimi yaptık gece bile dahil sürekli pudraladık sabah çok abartısız söylüyorum kanayan tahriş olan bölgeler düzelmiş hafif kırmızılık kalmıştı sevinçten ağlatacaktım 🥰 yani ben sonucu pudra da buldum kızlar 15 gün içersinde kullanmadığım krem kalmadı ama en faydalı pudra oldu 👍
Dimitrina_kovaceva Merveediz18 ah ah ilk kez duydum bunu. Bebeğime hep veririm cildi de cok hassastır aşırı atopiktir ama böyle bir sorun yaşamadım. Çok şaşırdım cidden suan
iremyaman Merveediz18 eczaneden lanolinli krem hazırlatın bol bol havalandırın yıkayın pişiğin üstünü kremle kaplayın kapatın
graceshelby Merveediz18 bol bol yıkayın ıslak mendil kesinlikle kullanmayın en azından geçene kadar nemli bağlamayın bezini alt kuru olmalı zeytinyağı sürün arada da onda iyi gelir