Minnakkkkk merhaba geçmiş olsun öncelikle benim bebeğim de 7 aylık tı olmuştu nefes alamıyordu. Doktorun verdiği ilacları saatinde uyguladık sık sık temiz hava almaya çıkardık, nebulizatör kullandık, sık sık burnunu temizledik ve yüz üstü yatırıp sırtına pat pat vurduk biraz sert vurmanız lazım özellikle buhar veriyorken yaptık, keçiboynuzu pekmezi içirdik 1 çay kaşığı,,
kekik kaynatıp vermiştik 1 2 çay kaşığı(öksürük için)
Sırtını ılık zeytinyağı ile ovaladık
Ayak tabanlarına viks sürüp 2 kat çorap giydirmiştim. Inşallah sizde işe yarar bize faydalı olmuştu.