stillwasser Kizlar hala 2 saate bir kaldırıp emzoriyorum ama uyandırmak istemiyorum artık derin uykusundan uyanıp meme vermek istemiyorum uykusu bölünüyor ve zor uyuyor sizce yinede kaldırayım mı 2 saate bir
Mucizegebelik stillwasser bizde 37 günlüğüz artık bazen 4 saat de uyuduğu oluyor birsey olmaz diye düşünüyorum
Feyebyusmuh stillwasser 47 günlük benim bebeğim kaldıramıyorum kendisisin acıkınca uyanıyor zaten bende hiç uykusunu bilmiyorum doktor 3 4 saati geçmesin demişti oda 3 saatten sonra uyanıyor zaten mutlaka
anneyimben25 stillwasser canım uyandırma uyusun benim bebeğim 30 günlük saat 1de yatıp 5de kalktığı oldu doktorum karnı iyi doyup uyumuştur uyandırma o acıkınca ağlar zaten dedi ben geceleri hiç uyandırmam kendisi çoğunlukla 2saate bir kalkar bazende dediğim gibi 3-4 saati bulur kilo alımıda gayet iyi aç kaldığını sanmıyorum
Sara1904 Feyebyusmuh ay ben deli gibi iki saatte bir uyandırıyorum çünkü çok az emiyor bende uyansın dıyorum bazen kendi bir saatte bile ağlıyor bende uyandırmayayım dıyorum artık ya
Feyebyusmuh Sara1904 yani acıkınca uyanır bence hiç uyandırmayın yani ilk 2gun öyle yapacaktım baktım uyanmiyor wmmiyor acıkınca uyanıyor iyor bende kendi haline biraktim
MelikeBade @stillwasser 40 çıkana kadar zorda olsa kaldırdım sonrasında kaldırmadım uyandıkca emzirdim