Ozge-ylmz- hanımlar benim sezeryan yerim şişti ödem oldu bunun icin hangi bölüme randevu almam grekiyo bilgisi olan varmi
findiginannesi_ Ozge-ylmz- Geçmiş olsun benim normal doğum dikişim ödem toplamıştı ve dikişimin üzerine bastıra bastıra temizlediler Allah yardımcınız olsun çok zor
Ozge-ylmz- 3melek_annesiii kendi doktorum yok artk malesef bn sadece kadin dağumami kadın hastaliklarina mi yoksa dahiliye ye mi randevu almam lazm onu blmiyorum