Merhaba bebegim 3 ay 12 gunluk son 1 aydır cok kusuyor yedikleri agzina geliyor bazen öksuruyor doktor reflü dedi reflü maması önerdi. Mamayi kullandim evet kusmayi azaltti ama kabiz yapti icine zeytinyagi koymama ragmen bebegimi kabiz yapti cocuk aglaya aglaya zorla yapti kakasini. Mecbur mamayi biraktim eski kullandigim normal mamaya gectim ama yine kusmalar artti agzindan akiveriyor yedikleri. Boynundan falan suzuluyor surekli kiyafet degistiriyorum bide geceleri uyuyamiyorum bisey olur bogazina mama kacar tikanir diye korkudan surekli kalkiyorum artik psikolojim bozuldu kusucak bogulacak diye korkuyorum gun içinde bile hicbir is yapamaz oldum bu kusma olayi beni mahfetti. Doktor ilac yazmadi kilo alimi duserse ilaca geceriz demisti. Başini dik tutmama ragmen kusuyor. Ne yapmaliyim reflu mamasina geri mi dönsem kabiz olmasida kötü ama of napicam ben 🤷🏽♀️☹️