Bu idrar yolu enfeksiyonu çok beter birşey..büyük oğlum bebekken 6-7 ay sürekli antibiyotik içti..sürekli tekrarliyordu..bitmeyen test ve kültür sonuçları..hep dua ile bekleyişler,nolur bitsin bitmiş olsun artık diye..hiçbir şikayetimiz de yoktu bu süreç boyunca..bir kere oyun oynarken birden bire ağladı,o..bir daha hiçbir şey..ama bitmiyordu işte..en son olarak pipisinden ince hortum saldılar sanırım ilaç da vermişlerdi böbreklere doğru..böbreklere kaçak var mı diye..çok şükür yoktu..en son çare sünnet dediler..ama böbreklere ilgili netlikten sonra..sünnet derisi de buna sebep olabiliyormuş.. ne zamanki testlerinin temiz çıktı..hemen sünnet yaptırdık..çok şükür bir daha da böyle birşey yaşamadık..bebek erkekse bu durumu da değerlendirsinler..çok geçmiş olsun..