Tomris4646 Kızlar merhaba sütüm kesildi minnoşum 3,5 aylık mama ile besleniyor sadece bağışıklılıgını güçlü tutmam İçin öneriniz var mı acaba
Ikrazumra19 Tomris4646 hangi mamayi kullaniyorsun bilmiyorum ama ben 2 kizimada aptamil kullandim 4 ve 2 ayasinda cok sukur cok nadir hasta olurlar
Tomris4646 Ikrazumra19 maşallah canım sma kullanıyorum şu an hani probiyotik tarzı bir şey vermeli miyim onu merak ediyorum