Anneler bugün doktora gittim ve kızımın sol gözünde damar tıkanıklık olduğunu söylediler . Küçük bir operasyonla geçeceğini söylediler. 10 dk bi operasyon dedi doktor , ama anestezi ile bayıltmamız lazım dediler . Kızım 1 yaşında . Daha önce başına gelen var mı 😢