1705-AY hastayken aşıyı erteliyorlar diye biliyorum 🤷🏻♀️ bizde menenjit yaptıcaktık, ertelemek zorunda kaldık. Zaten ağır bir aşı.
Çokg eömiş olsun, ılık duş denediniz mi? Rahatlatır baya. Bir de üstünü çok kalın giydirmeyin. Terlemesin, vücudu ısınmasın. Eklem yerlerine ılık bez de işe yarar. Vücudun sıcaklığını alır. Tekrar geçmiş olsun