Biroglanannesi İzletmeme tarafıyım aslında ama bazen öyle ağlıyor ki susturamayınca televizyon karşısına geçiyorum oraya bakınca susuyor . Telefonda da aynı sekilde :( Napacağımı şaşırdım …
Gamzeey Biroglanannesi Bakacak kimse olmayınca insan çaresizlikten açıyor çok uzun süreli olmazsa sorun olmaz diye düşünüyorum ama müzikte açıp dinletebilirsiniz görüntü olmadan benim bebeğim o şekilde de duruyor deneyin isterseniz
Pikapikapikacuuu Biroglanannesi canım sen de yazmışsın zararlı olduğunu zaten. Gerçekten çok zararlı. Benim kızımda 3.5 aylık. Youtubadan saç kurutma makinesi sesi açıyorum ona sakinliyor ya da oyun havası açıp geçip karşısına oynuyorum beni izliyor susuyor. Bunları deneyebilirsin. Birde yüzü dışarı olcak şekilde kucağında tut etrafı izlemek istiyorlar.
Habibeyalcinn Biroglanannesi aynayı deneyin benimki de aynı durumda . TV ekran kesinlikle uzak durulması gerekiyor. Otizme sebebiyet
Ale2709 Biroglanannesi valla kimse onu bunu asla yapmam diye büyük konusmasin kimsenin hayatını hic kimse bilemez canım benimde 4 aylik azda olsa cizgifilmde izletiyorum napayim bir an geliyor bes dakika biri tutsa diye medet umuyorum hos annemden baska kimseye guvenip vermiyorum o ayri birde babasi 🤣
Mora Biroglanannesi çok küçük, gerçekten çok küçük. En az 1.5 yaşına kadar baktırmayın havalar çok güzel alın dışarı çıkın