Hatay31 Kızım 7 aylık olacak bi kaç gün sonra hâlâ regl olmadım emziriyorum ondan kaynaklıdır diyorlar ama olsam şişkinliğim gidecek gibi geliyor ne kadar dikkat etsemde kilo da veremiyorum doğumdan sonra bi 5 kilo verdim kaldı öyle nasıl olacak 10-15 kg vermem lazım sizce regl olsam kilo vebilir miyim
Aklimdasin Hatay31 regl’den sonra kg verilir mi bilmiyorum ama bi rahatlama geliyor yani. İnsan patlayacak gibi hissediyor kendisini. Bende 6.ayda adet oldum. 25 kg verdim 6 ayda ama ilk 2-2,5 ay kilom bildigin yerinde sayıyordu sanki dogum olmamıs gibiydi sonra ne olduysa aniden verdim
Denizanasi92 Hatay31 yok canım ben regl hemen oldum boş ayım geçmedi ama veremiyorum 11 kg gitti ödemlerle falan 12 kg fazlam var kaldı öyle
aslansmomm Hatay31 bende 4,5 ay sonra regl oldum gercekten şişliğim gitti, olana kadar patlıcakmıs gibi hissediyordum kendimi. Kilo konusunda çokta etklilemedi ama olmadan öncede aynı veriyordum yine aynı. 7 aylık oğlum 14 kg verdim
Hatay31 Aklimdasin aynen ya ne yapsam gitmiyor 74 te takıldım kaldım resmen inşAllah benimkide gider ya siz özel bir şey yaptınız mı kg vermek için
aylinbb benim 40 gün kanamam oldu tam bitti oh aylarca hem hamile olmicam hem regl olmicam derken bebeğim 45 günlükken regl oldum hatta doktora da sordum kanaman devam ediyor olabilir bir dahaki ay tekrar olursa regldir demişti. velhasıl regl imiş. kilo vermeme hiçbir etkisi olmadı. 85le doğuma girdim 80 ile çıktım 77ye düştüm sonra tekrar yemekten kilo alıp 86 oldum şimdi diyet yapıyorum 76 kilodayım. bence hiçbir alakası yok regl ile. siz bir diyetisyen ile diyete başlayın doğru beslenerek verilmeyecek kilo yoktur
Hatay31 aylinbb benim lohusa kanamamda çok olmadı 5 gün falan yoğun oldu sonra az az kesildi zaten diyetisyen desteği almayı düşünüyorum zaten ama bebeğimle uyum sağlayabilir miyim listeye bilmiyorum
Aklimdasin Hatay31 yo hiç bisey yapmadim aksine deli gibide yiyorum.bünyemde cok musaıttir kilo almaya ama anlamadım bişey 🥴 5 kg kaldı bende onu geri veremiyorum. Cok su içtim ama deli gibi
aylinbb Hatay31 rahat ve anlayışlı bir diyetisyen ile anlaşıp durumunuzu anlatırsanız bence ona göre liste hazırlar
2civcivannesii Ben kırkım çıktığı gün oldum 10 gün sürdü bana kirkbasi olmuşsun dediler bu regl mi oluyor bilmiyorum şuan olmam gerekiyor ama olamıyorum parlayacak gibiyim
Hatay31 Denizanasi92 nasıl vericez yaa ağlamak istiyorum oturup herşeyi yedim yinede zayıfladım diyenlere gıpta ediyorum resmen
Denizanasi92 Hatay31 ne bileyim ya güya emziğinde kendi kendine gidiyordu 65 te çakılıyım ben şuan aynen çok sinirim bozuk. Tam niyet ediyorum başlym bu sefer sütü kesilenleri okuyup korkuyorum
abdullahinannesi1 Hatay31 emzirenler için bir sene olmamak normalmiş. Doktora sorup adet söktürücü kullanabilirsiniz belki.