Merhaba kızlar 2 ay önce doğum yaptım sezaryen ile doğumdan sonra kroniklesen bir akıntım oluyor sarı renkte ve kötü kokulu emzirdigim için antibiyotik kullanmak istemiyorum ama bu beni çok rahatsız ediyor eşimle sırf bu yüzden birliktelik yaşamak istemiyorum benden rahatsız olur igrenir diye