Esimde 8 9 senedir ayni isyerinde calisiyor iyide bi calsan defalarca ayin elemani secildi.calistigi yerde cok buyuk bi sirket ama gelin gorun ki maasi sadece 5 bucuk civar cok cok az.esimin calisigi yeri ve maasi duyan şaşıp kaliyor oyle biyer nasil o kadar az maas veriyo diyolar.sizlerim varmi lojistik limanda calisan esiniz yakininiz maaslari ne kadar