yookkdahaneler Kızlar pasta yapıyordum kattıktan sonra fark ettim stt geçmiş kremanın dolaptaydı birşey olur mu acaba ? 1 ay geçmiş tam
Nazlican yookkdahaneler Açılmamış hava almamıs paketse ve dolaptan cıktıysa bir şey olacağını sanmıyorum En azından tadına bakınca anlarsınız bozulup bozulmadıgını
Dondurmalikahve yookkdahaneler biraz öyle olmuş bi dahakine tarihine bakarsınız zamanı bayağı geçmiş çünkü
yookkdahaneler Nazlican evet açık değildi bende öyle düşündüm kremanın direk tadına bakamadım şuan muhallebinin tadına bakıyorum birşey yok gibi