Sevgili anneler merhaba benim 5,5 aylık bir bebeğim var dün gaz sancısından acile gittik acildeki doktor bebeği muayene ederken bıngıldağı erken kapanmış dedi sağlık ocağında ölçümlerini yaptırıyorum hiç öyle birşey demediler çok telaşlandım kimisi d vitamini verme ondan kapanıyor dedi ben kafasına dokunduğumda kapanmış gibi gelmedi bilgisi olan yazabilir mi bu ayda bıngıldağın kapanması çok mu kötü bir durum 😞